Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under februari 2012

Av tessys - 19 februari 2012 11:39

God morgon på er alla underbara!;)Vaknade för ett tag sen och då hade ida och elle typ kommit;)Sån nu är man typ barnvakt ett tag sen tänkte jag dra till stan och köpa jeans till mig!Men jaa har inte nå att säga nu så slänger in nåt lite senare!<3"puss på er"

 

Av tessys - 19 februari 2012 01:25

Tjenixen alla underbarste!!!;D.Kom hem idag från janni för skule ha andra planer här förmicke fyllde år så det var typ fest/kalas eller vad man ska säga?Sprit fanns allefall;)Så vi var ju hos dem underbaratse!Kul va det,så missade jag typ hela melodifestivalen;(Inte kul kan jag säga?Jag som brukar följa sånt ;)Men btw helgen har varit underbar med dem underbaraste!<3333Och just nu sitter man och chattaer med den enda gullungen som är vaken;)(abbe)<333

Hahahha är asss trött så bloggar vidare imorron!Ville bara slänga in nåt litet ;)

"puss på er"!!

 

Av tessys - 17 februari 2012 17:11

Heej på er alla finaste läsare;)Har inte gjort så mycket sen sist eller joo stretsat(stavning) och känat 100kr mer!;)

Nu är man glad så man har mer att leva på en helg hahha inte bah hundra såklart har runt 300kr;)Så lite stolt får man vaa ;)Men just nu sitter man och dunkar och har lite kul med bror!;)<3

"Puss på er"!

 

Och såklart med min älskade spotify;)

 

Av tessys - 17 februari 2012 14:21

Men heeej på er alla underbaraste läsare!;)Idag är det fredag och man har varit i skolan med dem underbaraste!<33Jätte skojj vi hade;PHhahha btw idag är det fredag och helg,och taggad är man för ska typ till janni eller stanna hemma och ha chilligare en chilligast!<33Har ju inte träffat eller varit med henne på typ 2veckor ordentligt!<3333Men annars om inte så blir det kramfors med henne på sportlovet!!!!(taggad)Däär blire skidåkning i massa!Och MASSSSSSAAAA bilder!Kan inte vänta har inte varit där sen förra sommaren ;(<33333Deras landställe ligger där så har hon hennes goa farmor och farfar:D<333Sååå kul kommer man ha med henne asså!<33Men btw nu sitter man och dunkar på spotify med bror!;)<3Hahahhaa toarulle;)kärlek deee!<333;)Låten såklart ;)Dansa nu föör fääään!;)<3Hahahha ska inte ge mig in på detalj nu höhööhö trög man eee;) <33

"PUSS på er"<33333

 

Av tessys - 16 februari 2012 20:24

Hejsan på er alla fina läsare!Idag har man bara varit i skolan,haft slöjd,vart med madde och kommit hem för typ ca1timma sen!<33Och jag gjorde bara läxor när jag kom hem och nu äter man semla och skypar med madde!Men nu har hon nån kompis där så dom typ snackar inte med mig;(Men men ska hitta nån annan och skypa med tror jag!<33

"Puss på er"!

 

Av tessys - 16 februari 2012 07:21

God morgon alla pigga och glada läsare!;)Sorry att jag inte bloggde i  går men skypade med älskling och Julia hela kvällen och gjorde läxan och sånt så datan fuckade så pallade bara inte blogga då!;)

Men just nu chattar man med bästa älskling!<333Höhööö ,tänkte bara slänga in nåt och säga att jag bloggar mycket mer senare;)<333puss på er!<3

Körde kort nu och bögit;)

 

Av tessys - 14 februari 2012 14:51

Tjenixen på er alla finaste och underbaraste läsare!;)<3Idag är det ju alla hjärtans dag som alla typ vet så "Trevlig alla hjärtans dag"<33.Och dagen har varit super med dem bästa!Hoppas ni också tycker det!<3Men nu sitter man hemma och mamma kom nyss hem och hon hade köpt en jätte fin rya matta jag velat ha länge och ett typ kläd-ställ eller vad det nu heter och så lite småsaker:D<333Tack så jätte mycket mamma!Jag älskar dig!<33Senae blir det nog att va med madde hoppas jag;)<3Och nu ska jag fixa lite i mitt rum så vi höres!"puss på er"<333

 

Av tessys - 13 februari 2012 22:21

Tjenixen på er alla underbaraste läsare!;)Tänkte bara slänga in att jag ska sova nu för är ass trött som sagt+det har varit en riktigt seg måndag och en lite händelse full sådan också!;)"God natt" på er alla finisar!<3puuusss!:*

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards