Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under februari 2012

Av tessys - 6 februari 2012 22:37

Heej på er alla fina!Sorry att jag inte hann blogga innan jag drog med det blev typ stress;)Brossan föjde med och som jag sa frös jag ihjäl!Jag kommer hem och glodde på "Familjen annorlunda";)Sen tog jag en skön dusch och smöjde in mig och nu ligger man i sängen och ska snart stänga ner allt och sova sött i sänden min!;)

Dagen har varit skit bra idag med bästa julle!;*.......Nu,just nu sitter man och skypar med madde nut som ligger hemma och har kraftig hosta och snuva "krya på dig gmn"<3333

Nee men ska ta och sova snart,puss på er!<33

 

Av tessys - 6 februari 2012 15:47

Asså sorrrrry alla mina darlings att jag inte blogade i söndags eller idag!Det har bara varit pluggande och så var jag på hockey match(stavning) med Sandra,höhööhhöö eller asså hennes älskling hade match(14bast ni vet);))Det var jöö kul och va ute och härja lite också;)Och när man kom hem därifrån så var det bara plugga spm gälde för att jag hade spanska test idag som jag själv tycker gick bra;)Snart blir det aat dra ner till mormor och käka nåt innan jag drar till ridninge!(kallllllt)Juste man var ju med underbaraste brudarna zanni o janni i helgen!Det var awesome <333

Hahaaaa ter jävla små minuter kvar tills man ska börja röra sig ;)Men har tid efter det så då kan jag slänga in nåt inlägg!;)Puss på er<3

 

Av tessys - 4 februari 2012 12:12

Halloj på er alla fina!Sorry att jag inte bloggade igårkväll men hade fult upp här hemma hos janni ;)Men iallafall,idag blir det att vara med zanni o janni!Vi drar typ Solnacentrum och shoppar lite och 5Dfilm;)))Men vi ska snart gå och möta zanni,höhöhhöööö hon är skit saknad!<3333

Hahhaahaaaa garvet som uppstod igår när janni gjorde pannkakor på kvällen och tappade HELA stekpannan och pannkakan i golvet,hahhaaaaa jag trobbe jag sulle döö av garv!Och så typ böjdes stekpannan hahhaaa!Gud att man har en så finnemang kompis som alltid gör en på humör!;)Och så var vi självklart ute i snön och lekte med varma kläder på i typ 2timmar,saknar tiden då man var yngre ibland;)Hahahaa klummpade också till mig genom att göra fläskläpp på mig själv!!!(trädjävel);)Nää men nu ska man snart dra!Puss på er!<3

 

Av tessys - 3 februari 2012 14:04

Tjuullaaaahopp alla fina fredags glada!;D.Hahaaa skit glad man har varit hela dagen!!!Fast spanska,tessssst!;(Ska ha på måndag!:/Noo way partyy!;(Hahha pluggar när jag sitter i tåget typ;)Ska juu dra till bästavän janni idag snart;)

Skulle typ ba blogga och sen pack snabbt;)ALLT finns där;)Och just nu sitter man och dunkar och bloggar!;)

Denna gång kanske ni får bilder ska nämligen ha system kameran med mig;)Som jannibebii vill att man ska börja ha mer!;)Så lovat henne nu så nu har jag med den!Men den tar en jäkla stor plats;P.Men skit it det nu!Måste fokusera på vad jag ska packa med mig för nåt(typ ba tandborste och sånt)!;)HAHAAAHAAA

Naee nu ska man böörja packa lite va,kanske boggar i tåget men ingen bild:(puss på er<33

 

Av tessys - 2 februari 2012 22:28

Hejsan på er alla fina läsare!;)Chillzone med datan nu!;)Idag har man haft en super dag i skolan och efter det drog man till renhultarna;)Vi käkade tacos och vofflor;)HAHHAAA bästa jöö,tjocka oss!Och så fick man träffa alla saknade speciellt Sandra!<33Vi hade jöö vår skratt-timme som vanligt,hahhaaa sköna brudar här;)<33Har ni gjort en underbar dag som denna?BRA?DÅLIG?;)Snart ska man titta på "Elsas värd"!

Och bloggar inte mer för idag(sorry,puss på er!<33

 

Av tessys - 1 februari 2012 21:55

Heej på er alla fina igen;)!Blev kvar ett tag vid datan innan jag duschade men men,nu är jag klar och ner bäddad i min sköna säng;)Sitter som vanligast och lyssnar musik som ger riktiga minnen och bloggar och kollar gammla bilde;)(kommer för mycket snart..)Saknar för mycket åhh vill ba ut med det...

Men ähh skönt ibland och ha minnen som inte längre finns av vissa andledningar te.x kärleken;)Hhahaaa ger jag mig för mycket in i mitt privat liv så säg bara till babes;)<33Men nu ska jag nog fortsätta med min musik + bilder,puss på er<33

 

Av tessys - 1 februari 2012 20:45

Heej på er alla fina!;)Blev ändrade planer igen,vi åkte inte på hokey vi var hemma hos madde istället;)Hahhavi är som vi är jöö;)Men kom typ nyss hem från madde och ska duscha snart;)Har lixsom haft idrott idag;)Hahha hemma hos madde skulle jag såklart ha kul med brossan så jag sminkade honom smått så där och.....när jag öppnar solfubret så hade den gått i små bitar och jag fich allt över mina jeanse för hade den uppochner;)Vi tar en massa serverter och skit och så var deet nåå dummt smörj papper till ögonen som dem börjar kleta runt på jeansen så dem fick en fin fettfläck på!Men nu är dem i tvättmaskinen som tur(hoppas allt går bort;P)Hahahaa madde:jävla klantt ärselll!;)

jaag:neeeejdå!;)       Sköna brudar;)

Neej men ska inte ge mig in på detalj ska ju duscha nu också så ni får ett inlägg efter det,puss på er ;)

 

Av tessys - 1 februari 2012 17:03

Heej igen på er alla fina!Blev lite ändrade planer:)Madde hadde mycket läxor och göra och sen ska hon typ på hocket match ;)Och typ med mig om det får plats i bilen;))Men just nu sitter jag och skypar med madde,hahha vi ba tittar på varandra men inget prat;))(tyst minut)!Ska nog ta och va lite mer social nu så bloggar senare,puss på er <33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards